Brändi

Brändikoodit

Brändikoodi – mikä se on ja miten sille tehdään rahaa? Tässä blogissa avaan termin brändikoodi (eng. brand codes tai distinctive brand assets), mitä se…
Brändi, Strategia

Kalevala Korun brändistrategia

Päätyykö brändin kiekko ylämummoon vai maalin ohi? Elämme parhaillaan mielenkiintoisia aikoja: ikimuistoistoisen kevään lisäksi saamme seurata ikonisen brändin selviytymistarinaa vaikeuksista (toivon mukaan) voittoon. (lisää…)
Brändi

Käsidesistä 133 euroa? Kyllä!

Kun hinnoittelu tehdään oikein Yrityksen perustehtävä on tehdä kannattavaa bisnestä. Kun tuohon yhtälöön liitetään pandemiaksi edennyt koronavirus, tulee yhtälöstä lähes mahdoton. Mutta aina jonkun…
Hinnoittelu Ammattijohtaja
Brändi

Oletko yrityksesi vaarallisin henkilö?

Pyöriikö firmassasi vaarallinen markkinoija, tai toimitusjohtaja? Pötköttelin illalla sohvalla ja surffailin rennon letkeästi sähköinternetissä uusia keinoja tehdä lisää rahaa brändin avulla. Olin tippua sohvalta…
Brändipääoma
Brändi, Strategia

Brändistrategia

Brändistrategia – mitä se sisältää ja se ei sisällä? Brändistrategia vastaa kuuteen bisneskriittiseen kysymykseen. Toisin kun yleisesti väitetään, visuaalinen ilme ei ole brändistrategiassa keskeisessä…
Brändistrategia
Brändi

Brändiarkkitehtuuri ja brändiportfolio

Mitä on brändiarkkitehtuuri, brändiportfolio ja brändien konsolidointi? Jos olet markkinoija, pääomasijoittaja tai yrittäjä joka haluaa tehdä brändeillä rahaa, on kaksi sanaa, jotka sinun kannattaa…
Brändiarkkitehtuuri
Valikko